reklama

Tak poďme nato moji milí

Človek vedie celý život boj. Boj dobra a zla, lásky a nenávisti. Stále máme v ruke dve karty. V každej a jednej životnej situácii. Často sme v rozpakoch, hodení medzi mlynské kolá, v ktorých sa máme usmievať, keď to práve nejde, plakať kedy sa nám nechce. Chcem tu v skratke predstaviť prečo som sa nakoniec dal na boj a prečo verím, že to čo robím má zmysel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V roku 2009 som sa vrátil na Slovensko po dvojročnom pôsobení v Poľsku. Vrátil som sa plný energie a elánu, ktorý mi ako životnému optimistovi nezmizol dodnes. Živo som sa od začiatku zaujímal o dianie v mojej rodnej Starej Ľubovni a videl som, že potrebuje vdýchnuť život do umierania, nový vietor do plachát, pozametať špinu naokolo. Nie je to ľahké, ale postupne to ide. Nikdy som sám seba nenazýval politikom a keď mi tak niekto z času na čas povie, stále s tým slovom akosi bojujem. Som však mestským poslancom v Starej Ľubovni, takže sa s tým stretávam často. Možno to bude znieť hlúpo a naivne a mnoho z Vás len mávne rukou, ale ja skutočne nie som v „politike" preto, aby som sa nabalil. Egoizmus mi akosi stále chýbal v povahových črtách. Prostredie v ktorom žijem ma prirodzene ako aktívneho človeka tlačí riešiť veci. Stará Ľubovňa nie je mesto a Spiš nie je región, kde by sme mohli ráno chodiť do kaviarne a rozprávať sa o veciach typu, či idem po práci na nákupy do Auparku alebo do Ikei. Je to tu o každodennom boji moji milí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozhodol som sa kandidovať do Národnej rady za stranu Sloboda a Solidarita. Zase možno mnohí popod fúzy poviete, že takých tu už bolo. Prečo vlastne kandidujem?

  • Pretože si myslím, že gorily by sa mali vrátiť do džungle a nechať miesto ľuďom.

  • Pretože som presvedčený, že regionálnym problémom rozumejú ľudia z regiónov a tí by tam mali mať zastúpenie.

  • Pretože neverím na prázdne slová o istote.

  • Pretože viem, že náš región má vážny problém s rómskou otázkou a nie je nikto kto by buchol po stole a povedal bez práce nie sú koláče.

  • Pretože sa nebojím boja za dobro.

  • Pretože mám životný optimizmus a viem poukázať na zlo.

Možno ste sa niektorí pousmiali, iní si poplakali a ďalší ste tieto slová zobrali vážne. Budem rád, že v prípade, ak nepríde tohto roku koniec sveta, sa Slovensko nadýchne vďaka mladej generácii, ktorú reprezentujem do nového maratónu za lepšiu krajinu.

Aleš Solár

Aleš Solár

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimista... veriaci, že aj napriek zjavným účinkom zla všade vôkol je v každom človeku zakopaný aj kúsok dobra. Veriaci človek s liberálnou dušou milujúci slobodu, čerstvý vzduch a svoj región Severného Spiša a Pienin. Momentálne aj kandidát na poslanca do Národnej rady Slovenskej republiky za stranu Sloboda a Solidarita na čísle 56 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéčo prináša život

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu